Millennial Lab: Hvad tænker generation Y?

Her for nylig blev jeg inviteret til Millenial Lab hos Saatchi & Saatchi og MSLGroup. De er virksomheder der arbejder med reklame og PR, og de vil gerne udføre et verdenskendt fænomen.

Millenial Lab går ud på at samle en gruppe af unge mellem 18 og 35 år, for at måle vores holdninger til emner som bæredygtighed, sociale medier, ferier, kunst, fritid og mange andre emner.

Det første Millenial Lab møde var i fredags på Esplanaden, og jeg blev taget godt imod af de to bureauer, med masser af koldt vand til at slukke tørsten i hedebølgen.

 

 

Millenial Lab gruppen har en masse til fælles, blandt andet vores store forbrug af sociale medier og halvdelen af os ejer ikke en TV kanalpakke.

Vi bruger meget mere streamingtjenester som HBO, Netflix og Viaplay, så vi selv kan vælge hvad tid vi skal se Games of Thrones eller Homeland.

 

Jeg glæder mig allerede til næste Millenial Lab møde og håber at jeg en dag kan arbejde professionelt med Millenial Lab.

Lige nu søger jeg nye kommunikationsudfordringer. Skriv til mig på: grazielleaaholm@gmail.com – så tager vi en uformel snak over en flødekaramel.

Se artiklen om Millenial Lab her:

Hvad tænker Millennials?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *